1. Płatność Elektroniczna
Po złożeniu zamówienia i wybraniu metody płatności elektronicznej, klient zostaje przekierowany na stronę PayU, gdzie może dokonywać wyboru metody płatności.
Zapewniamy naszym Klientom bezpieczne i wygodne metody płatności, dzięki współpracy z systemem PayU. Dzięki temu możesz dokonać zakupów z maksymalnym komfortem i pewnością bezpieczeństwa.
Dostępne metody płatności:
Metoda płatności |
Opis |
BLIK |
Wprowadzenie sześciocyfrowego kodu z aplikacji mobilnej banku |
Szybki Przelew |
Współpracujemy z najważniejszymi bankami, oferując naszym klientom możliwość szybkiego i bezpiecznego przelewu bezpośrednio z ich konta bankowego |
Transakcje kartami |
- Akceptujemy karty Visa oraz Mastercard
- Oferujemy także Płatności Walutowe dla transakcji międzynarodowych
|
Integracja GPay (Google Pay) |
Dokonaj płatności w kilka chwil dzięki integracji z Google Pay |
Języki obsługi płatności:
Nasz system płatności obsługuje trzy języki:
- Polski (będzie domyślnie wybrany również dla innych języków obcych)
- Angielski
- Ukraiński
Zachęcamy do korzystania z naszej oferty. Dbamy o to, aby proces płatności był dla Ciebie jak najprostszy i najszybszy. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych zakupów!
2. Płatność Pobraniowa
Towary zostaną dostarczone przez firmę transportową. W tej formie płatność następuje w momencie dostarczenia towaru i uiszczenia wymaganej kwoty kurierowi.
3. Przedpłata na konto
- Przy zamówieniach z formą płatności przedpłata na konto wystawiana jest faktura proforma, na podstawie której Klient dokonuje przedpłaty.
- Przedpłata na konto na podstawie otrzymanej faktury proforma na rachunek bankowy Family Fun Market sp. z o.o.
- Jeżeli formą płatności jest przedpłata na konto, towar nie zostanie wysłany lub odebrany do momentu zaksięgowania pełnej kwoty wartości zamówienia na rachunku bankowym Family Fun Market sp. z o.o.. Kwota płatności obejmuje cenę towaru oraz koszt transportu, a klient otrzyma dokumenty VAT.
- Brak zapłaty za zamówienie w terminie 7 dni od daty otrzymania przez klienta faktury proforma spowoduje anulowanie zamówienia i rezerwację towaru.
- Klient dokonujący płatności w formie przedpłaty na konto zobowiązany jest w tytule przelewu podać numer faktury proformy, który jest opłacany.
- W przypadku opóźnienia w zapłacie za zakupiony towar Family Fun Market sp. z o.o. może podjąć decyzję o wstrzymaniu realizacji zamówienia klienta. Family Fun Market sp. z o.o. może utrzymać wstrzymanie realizacji zamówień do czasu, gdy na koncie Klienta nie będzie zaległości w płatnościach.
- Jeżeli terminem zapłaty jest dzień ustawowo wolny od pracy, terminem zapłaty jest jeden dzień roboczy przed terminem zapłaty.
- Klient ponosi opłatę za wysyłkę zakupionego towaru. Opłata ta jest obliczana na podstawie wagi i wymiarów zamówionego towaru i może różnić się od podanej na stronie zabawkiewy.pl/koszty-i-metody-dostawy-pm-23.html.
- Zapłata za towar w terminie określonym w dokumencie VAT (faktura proforma) jest równoznaczna z akceptacją ceny przez klienta w tym dokumencie.